Hoppa till huvudinnehållet Hoppa till huvudmeny

Kundservice

På Mina sidor har du möjlighet att kontakta oss dygnet runt och göra ärenden som till exempel att anmäla intresse för lägenheter, göra en felanmälan eller störningsanmälan. Vill du hellre ringa oss eller besöka oss är du varmt välkommen. Ring 0520-877 00 eller besök oss på Eidar Center, Lantmannavägen 92 måndag - torsdag 8-16.30 och fredag 8-13.

Missa inte

Kontakta oss

Mina sidorFör att få snabb personlig service rekommenderar vi dig att göra dina ärenden eller ställa din fråga till oss via Mina sidor.

Telefon- och öppettider - Om du hellre vill ringa oss når du oss på 0520-877 00 under vår telefontid. Du är även välkommen att besöka oss.

Måndag - torsdag: 8-16.30
Fredag: 8-13
Besöksadress: Eidar Center, Lantmannavägen 92, Trollhättan

E-post - Du kan skicka e-post till kundservice@eidar.se. Om du är registrerad hos oss och har frågor som gäller ditt sökande, avtal, boende eller andra frågor kopplade till dig som person eller din bostad så ska du skapa en fråga på Mina sidor. Om du har en fråga till en enskild person som arbetar på Eidar så är våra e-postadresser: förnamn.efternamn@eidar.se

Akuta fel /jour

Kontakta jouren när det gäller akuta fel som upplåsning, hissproblem och störningar. Det är larmcentralen SOS som svarar, och de kontaktar sedan de olika firmor eller vaktbolag som vi har avtal med, beroende på ärendet. Det är viktigt att jouren bara används till akuta fel.

Du som hyresgäst kan behöva betala kostnaden för jourens jobb. Detta gäller exempelvis vid:

  • stopp i avlopp som är orsakats av dig som hyresgäst
  • kall lägenhet där innertemperaturen efter mätning visar sig över gränsvärdet
  • strömlös lägenhet där du inte först kontrollerat och bytt eventuella säkringar själv
  • lås som behöver öppnas efter att du som hyresgäst låst dig ute

Vid fel som inte är akuta gör du en felanmälan på Mina Sidor eller kontaktar oss under telefontid för att få hjälp.

Telefon
Telefontider
Dygnet runt, när Eidars kundservice är stängd