Gör dina kundärenden via chatt
Vi strävar alltid mot att bli bättre. Nu tar vi nästa steg för att öka vår service för dig som privatperson, oavsett om du är hyresgäst eller bostadssökande, genom utökade funktioner i vår chattfunktion på eidar.se.
Vi strävar alltid mot att bli bättre. Därför försöker vi ständigt förbättra vårt arbetssätt och underlätta för dig som besökare och hyresgäst.
Nu tar vi nästa steg för att öka vår service för dig som privatperson, oavsett om du är hyresgäst eller bostadssökande. Genom chattfunktionen på vår hemsida kan vi nu med ditt Bank-ID hjälpa dig på samma sätt som när du ringer till oss på Eidar.
Det fina med vår chatt är att du kan chatta på ditt hemspråk, även om det är annat än svenska. Om du har förinställt språk på din dator kan du skriva på det språk du är mest bekväm med. Chattfunktionen översätter till svenska för Eidars medarbetare och svaret till dig översätts automatiskt till det språk du har förinställt på din dator.
Chatten med Eidars kundservice har samma öppettider som för telefon och besök. Naturligtvis kan du fortfarande göra dina ärende både via Mina sidor eller genom att ringa eller besöka Eidar.
Publicerad 2024-10-23